Spersonalizowany intranet – jak dostosować go do potrzeb swojej firmy?

Spersonalizowany intranet przekształca cyfrowe doświadczenie pracownika w narzędzie rzeczywistego zaangażowania. Jednak wiele firm wciąż zmaga się z nieefektywnymi systemami wewnętrznymi, które nie odpowiadają na specyficzne potrzeby organizacji i jej pracowników. Kluczem do sukcesu jest dostosowanie cyfrowego miejsca pracy do unikalnych procesów i kultury firmy, tworząc intranet pracowniczy, który wspiera produktywność i buduje silną społeczność organizacyjną.

Drupal 11 - innowacje, kluczowe funkcje i plan rozwoju na przyszłość

W 2024 roku swoją premierę miał Drupal 11, najnowsza wersja popularnego systemu zarządzania treścią. Nowa edycja przyniosła istotne zmiany, jak intuicyjny interfejs administracyjny i gotowe zestawy konfiguracji (Recipes). Dzięki automatycznym aktualizacjom system stał się także bezpieczniejszy i łatwiejszy w utrzymaniu. W tym artykule dowiesz się, dlaczego warto wybrać Drupala 11 lub zaktualizować do niego swoją obecną stronę.

Drupal 7 vs Drupal 11 – jak zmienił się ten system i jego funkcjonalności?

Drupal 7 został wydany w roku 2011 i przez lata był fundamentem wielu stron internetowych. Jednak w świecie technologii 14 lat to niemal wieczność – przez ten czas Drupal przeszedł ogromną ewolucję. Dziś najnowsza wersja, Drupal 11, to nowoczesny system oparty na aktualnych standardach programistycznych i oferujący funkcje, o jakich dawniej można było tylko pomarzyć. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym różnicom między Drupalem 7 a Drupalem 11.

12 najlepszych platform CMS w 2025 roku - przegląd i porównanie

Dobrze dobrany system CMS może znacząco uprościć zarządzanie treścią w Twojej firmie, zwiększając jednocześnie efektywność pracy zespołów redakcyjnych i IT. Jednak rosnąca liczba dostępnych platform utrudnia dokonanie właściwego wyboru. W tym artykule przedstawiamy 13 najlepszych platform CMS w 2025 roku wraz z ich szczegółowym porównaniem, które pomoże Ci znaleźć idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Jak zwiększyć zaangażowanie pracowników? 3 przydatne formularze w intranecie

Sprawna komunikacja wewnętrzna to podstawa efektywnej pracy w każdej organizacji. W tym artykule pokażę, jak trzy proste formularze mogą całkowicie zmienić sposób, w jaki Twoja firma komunikuje się wewnętrznie. Dzięki takim rozwiązaniom możesz angażować pracowników w budowanie kultury firmy, pomagać działowi HR w podejmowaniu lepszych decyzji oraz tworzyć treści, które rzeczywiście interesują zespół. Artykuł bazuje na moim filmie z kanału Nowoczesny Drupal.  

Drupal i Keycloak - jak skonfigurować integrację i jakie korzyści przynosi?

Jeden login do wszystkich systemów firmowych, automatyczne synchronizowanie użytkowników między różnymi narzędziami i zarządzanie dostępami bez angażowania programistów przy każdej zmianie. To przykłady korzyści, które daje integracja Keycloak z Drupalem. W artykule pokażę, jak łatwo można skonfigurować integrację tych narzędzi i dlaczego to rozwiązanie oszczędza dużo czasu działom HR i IT.

Jak wzmocnić komunikację w firmie za pomocą intranetu? 14 dobrych praktyk

Intranet firmowy może być potężnym narzędziem wspierającym komunikację wewnętrzną, budowanie kultury organizacyjnej i zwiększanie zaangażowania pracowników. Jednak jego skuteczność zależy od przemyślanego wdrożenia i stosowania sprawdzonych praktyk. Poniżej przedstawiamy kluczowe rozwiązania, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał komunikacyjny intranetu w Twojej organizacji.

Lepiej zbudować czy kupić intranet? Wybór odpowiedniego rozwiązania

Wybór rozwiązania intranetowego to decyzja, która może zmienić sposób pracy Twojego zespołu. Na rynku dostępne są systemy SaaS do uruchomienia już jutro oraz dedykowane rozwiązania wymagające miesięcy pracy. Pomiędzy nimi są systemy open source oferujące kompromis między szybkością a elastycznością. Jak wybrać opcję najlepszą dla Twojej organizacji?

MG 1202 Blur

Porozmawiajmy o Twoich projektach