Blog /Biznes & PM

Prowadzenie software development company to nie lada wyzwanie. Droptica działa na rynku usług internetowych już od ponad pięciu lat. Co jest naszą receptą na sukces?

Jak efektywnie współpracować z klientem w zupełnie innej strefie czasowej? Jak budować skomplikowane produkty, kiedy wymagania rynku dynamicznie się zmieniają? Jak wybrać system, który wesprze planowane działania?
W Droptica codziennie mierzymy się z tymi wyzwaniami.

Wypracowaliśmy model, który umożliwia nam na maksymalizację efektów naszej pracy.
Do wymogów klienta dostosowujemy wiele elementów składających się na sposób realizacji projektu, standardy komunikacji i realizacji zadań. Dla zleceniodawców oznacza to kontrolę nad kosztami i postępem projektu, dla nas - sprawne zarządzanie zespołem.

Uzyskane doświadczenie pozwala nam na stałe ulepszanie swojej pracy, a świadczone przez nas usługi niosą dla klienta realne korzyści.
Sprawdź, jak Droptica zarządza swoimi projektami, żeby były działające, wolne od błędów, opłacalne.
25.02.2020
Rafał Węglarz
DrupalBiznes & PM
Planujesz rozbudowę strony internetowej swojej dużej organizacji? A może chcesz stworzyć od podstaw witrynę o korporacyjnym charakterze i szukasz pomysłów? Na przykładzie medycznych przedsiębiorstw z listy S&P500 przedstawię przykłady postawionych na Drupalu stron, które stanowić mogą po temu inspirację. Bo dlaczego nie wzorować się na najlepszych?
18.02.2020
Maciej Łukiański
Biznes & PM
Platformy Doświadczeń Cyfrowych (DXP – Digital Experience Platforms) to oprogramowanie, które ma na celu pomóc firmom w konsekwentnej optymalizacji cyfrowych doświadczeń ich klientów na każdym etapie cyklu życia i we wszystkich kanałach komunikacji. Brzmi to nieco skomplikowanie, więc omówmy szczegółowo, czym są platformy DXP i dlaczego nowoczesne firmy ich potrzebują.
31.01.2020
Maciej Łukiański
Biznes & PMDesign
Korporacyjne strony internetowe stają się coraz ważniejszym elementem działalności każdego przedsiębiorstwa, jednak naprawdę wiele spośród stron dużych korporacji nie oferuje żadnej wartości dodanej. Wystarczy szybkie spojrzenie na witryny spółek indeksów FTSE 100 czy S&P 500, aby szybko rzuciły nam się w oczy rażące problemy, które można łatwo dostrzec nawet niewprawnym okiem.
24.01.2020
Karolina Gąsior
Biznes & PM
Narzędziem, bez którego nie wyobrażamy sobie codziennej pracy, jest komunikator Slack. Oto 8 powodów, aby używać go podczas realizacji projektów Drupalowych.
21.01.2020
Maciej Łukiański
Biznes & PMDrupalDroopler
W dzisiejszych czasach wybór systemu zarządzania treścią zdecydowanie przestał być prostym zadaniem, ze względu na fakt, że wymaga wzięcia pod uwagę wielu czynników, a zły wybór może wiązać się z poważnymi negatywnymi konsekwencjami.
27.11.2019
Maciej Łukiański
DrupalBiznes & PM
Testowanie A/B wprawdzie istnieje od dawna, ale stosuje tę metodę zaskakująco mała liczba firm. Ludzie spędzają długie dni, zastanawiając się, co powinien przekazać baner na głównej stronie, a kiedy już podejmują decyzję, nigdy nie zawracają sobie głowy, żeby po pewnym czasie sprawdzić, czy ów decyzja była słuszna.
09.10.2019
Piotr Miarka
ScrumBiznes & PM
Framework SCRUM jest bardzo popularny w branży IT - wykorzystuje się go do zarządzania projektami.  W naszej drupalowej agencji jakiś czas temu wdrożyliśmy SCRUM stanowiący podstawowe narzędzie pracy z klientem. W poniższym tekście przedstawię, w jaki sposób tego rodzaju współpraca przebiega i jakie niesie za sobą korzyści dla obu stron.
30.07.2019
Maciej Łukiański
Biznes & PM
Korporacyjne strony internetowe są niezwykle złożone, a każda ich przebudowa wymaga włożenia naprawdę dużej ilości czasu oraz wysiłku w realizację projektu. Czasem może wydawać się nawet, że zaraz po zakończeniu prac następna przebudowa staje się konieczna niemal natychmiast. Przyjrzyjmy się wspólnie bliżej temu, dlaczego tak się dzieje i co można z tym zrobić.
16.07.2019
Piotr Miarka
DesignBiznes & PM
Strona internetowa to obok profili w social mediach główne narzędzie marketingowe większości  firm. Bardzo istotne jest to, aby ją nieustannie rozwijać i dostosowywać do biznesowych celów, jakie chcemy osiągnąć. Strona firmowa powinna być efektywnym narzędziem wzmacniającym działania biznesowe, a jej rozwój powinien postępować równolegle z rozwojem naszej firmy.
12.06.2019
Maciej Łukiański
TechnologiaBiznes & PM
W zależności od przedsiębiorstwa, w którym pracujesz, możesz zetknąć się z różną liczbą interesariuszy zainteresowanych procesem budowy nowej strony firmowej. Jednym z najbardziej zalecanych kroków jest poświęcenie czasu na sporządzenie listy wszystkich interesariuszy i ich zaangażowanie w proces planowania nowej strony internetowej.

Porozmawiajmy o Twoich projektach

Napisz do nas