Blog /Biznes i Project Management

Jak budować skomplikowane produkty, kiedy wymagania rynku dynamicznie się zmieniają? Czym kierować się przy wyborze platformy CMS?

W tej kategorii znajdziesz odpowiedzi na pytania odnośnie budowy i zarządzania profesjonalną witryną internetową. Dowiesz się m.in., dlaczego warto skorzystać z technologii open source oraz co można zyskać dzięki prototypowi strony.

Ponadto znajdziesz informacje na temat przygotowania briefu dla agencji webowej, a także zobaczysz inspirujące przykłady stron na Drupalu.

W złożonym świecie rozwoju oprogramowania klienci często znajdują się na rozdrożach, podejmując decyzje o współpracy z daną firmą. Zrozumienie niuansów procesu decyzyjnego jest istotne zarówno dla dostawców usług, jak i ich odbiorców. W tym wpisie zagłębimy się w różne przeszkody utrudniające podejmowanie decyzji i przyjrzymy się, w jaki sposób Droptica, wraz ze swoim zespołem sprzedażowym, pomaga klientom radzić sobie z tymi wyzwaniami.

Prowadzisz agencję ubezpieczeniową? A może chcesz rozbudować swoją obecną stronę i wdrożyć nowe rozwiązania? W poniższym artykule przedstawiam kilka przykładów witryn z tej branży, które mogą stać się dla Ciebie inspiracją do pracy nad serwisem internetowym, którego celem powinno być zwiększenie konwersji.

Zespołowe opracowywanie publikacji firmowych jest dobrym krokiem w kierunku zagwarantowania ich wysokiej jakości. Współpraca na tym polu powinna być jednak uporządkowana, żeby szybciej wychwytywać błędy i zapobiegać umieszczeniu na stronie internetowej niedopracowanego materiału. W tym celu warto wykorzystać starannie zaplanowany przepływ pracy nad publikacjami. Co to takiego i jak go zaprojektować?

Stosując na swojej stronie internetowej oraz w działaniach marketingowych dynamiczną treść (eng. dynamic content), poprawisz doświadczenia użytkowników i osiągniesz lepszą konwersję. Możesz dopasować różne warianty elementów w witrynie do zachowań i przyzwyczajeń odwiedzających. W tym celu konieczne jest zbieranie i przetwarzanie informacji o ich aktywności. Dowiedz się więcej na ten temat z naszego artykułu.

Strony internetowe mogą pełnić różne funkcje dla biznesu. Decydując się na stworzenie witryny dla firmy, warto zastanowić się, jaki ma być cel jej istnienia. Poznaj typy stron internetowych i dowiedz się, jakie zadania pomogą Ci zrealizować.

Praca e-mail marketera to ciągła pogoń za pomysłami i bycie na bieżąco z najnowszymi trendami. W tym artykule skupimy się na najlepszych newsletterach stworzonych przez marki w ostatnich latach i wytłumaczymy, co czyni je skutecznymi narzędziami promocji firmy i jej oferty. Zobacz nasze przykłady i zainspiruj się.

Chcesz dowiedzieć się, jak zbudować stronę lądowania, która pomoże Ci w realizacji celów Twojej firmy? Planujesz dopiero zaprojektować landing page, a może masz już podstronę wymagającą optymalizacji? Wskazówki, którymi się z Tobą podzielimy, ułatwią Ci zwiększenie konwersji. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jak tworzyć strony lądowania, które sprzedają.

Świat technologii ciągle się rozwija – dąży do tworzenia nowych i usprawniania starych rozwiązań. Co za tym idzie, w cykl życia każdego oprogramowania wpisany jest jego niechybny koniec. Taki los czeka już niebawem zasłużonego i wciąż popularnego Drupala 7 wraz z końcem jego oficjalnego wsparcia przez twórców. Jest to doskonały moment, aby przypomnieć sobie nowinki, jakie wprowadził względem poprzednich wersji oraz rzucić trochę światła na to, co dalej.

Dynamiczny rozwój e-commerce w ostatnich latach zmienił oblicze biznesu. Firmy przemysłowe muszą dostosować się do nowej rzeczywistości, w której negocjacje i transakcje są w znacznym stopniu prowadzone w sieci. Rozwiązania e-commerce dla branży przemysłowej mogą zwiększyć rozpoznawalność marki, a także poprawić jej wyniki sprzedażowe i pozwolić na redukcję kosztów. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto rozważyć zbudowanie strony e-commerce dla firmy przemysłowej.

Coraz więcej firm decyduje się na przeprowadzanie szczegółowych testów na swoich stronach internetowych w celu ich usprawnienia. Nikt lepiej nie wskaże Ci, jakie rozwiązania najlepiej przemawiają do użytkowników, będących Twoimi potencjalnymi klientami, niż oni sami. Zatem jakie elementy witryn warto testować? Zobacz 5 przykładów testów A/B, które doprowadziły do poprawy wyników rzeczywistych stron biznesowych.

 

MG 1202 Blur

Porozmawiajmy o Twoich projektach