Blog /Biznes & PM

Jak budować skomplikowane produkty, kiedy wymagania rynku dynamicznie się zmieniają? Czym kierować się przy wyborze platformy CMS?

W tej kategorii znajdziesz odpowiedzi na pytania odnośnie budowy i zarządzania profesjonalną witryną internetową. Dowiesz się m.in., dlaczego warto skorzystać z technologii open source oraz co można zyskać dzięki prototypowi strony.

Ponadto znajdziesz informacje na temat przygotowania briefu dla agencji webowej, a także zobaczysz inspirujące przykłady stron na Drupalu.

Witryna firmowa może stać się skutecznym narzędziem reklamy i sprzedaży. W celu optymalnego wykorzystania jej potencjału warto wykorzystać analitykę internetową. Pomoże Ci lepiej zrozumieć Twoich odbiorców, ale także zidentyfikować słabe strony Twojej strony i prowadzonych kampanii reklamowych. Dowiedz się, co to jest analityka internetowa i jakie narzędzia możesz wykorzystać do zbierania wartościowych danych.

Firmy ubezpieczeniowe zmagają się z wieloma wyzwaniami nie tylko na etapie pozyskania klienta i jego utrzymania, ale także na etapie dostosowywania oferty i przetwarzania roszczeń. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest insurtech, dlaczego jest ważny dla organizacji z branży ubezpieczeń, jakie są typowe wyzwania i najgorętsze trendy na tym rynku.

Wiele osób nie przywiązuje dużej wagi do strony „o nas”, tymczasem coraz więcej klientów chce nie tylko kupować produkt lub usługę, ale także stawać się częścią pewnej społeczności związanej z marką. Decyzje zakupowe ludzie podejmują dziś nie tylko na podstawie konkurencyjności oferty, ale także pod wpływem wiedzy o danej firmie. Z naszego artykułu dowiesz się, dlaczego warto mieć stronę „o nas” i co może ona zawierać.

Landing page to samodzielna strona internetowa zaprojektowana z myślą o realizacji konkretnego celu Twojej marki — może to być sprzedaż konkretnego produktu, nawiązanie kontaktu z klientem lub przekazanie mu przydatnych informacji. Istnieją różne typy stron lądowania. Niektóre z nich skuteczniej niż inne pomagają osiągać pewne zamierzenia. Wybór narzędzi biznesowych często zależy od branży, w której działasz, produktu, usługi lub typu Twoich odbiorców. Poznaj różne rodzaje landing page’y.

Dochód rynku otwartej bankowości osiągnął 10,39 miliardów USD w 2021 roku i z wielkim prawdopodobieństwem będzie wzrastał w najbliższych latach. Według przewidywań specjalistów portalu Statista liczba użytkowników usług z zakresu otwartej bankowości ma zwiększać się dynamicznie o nawet prawie 67% (od 28,4 milionów w 2022 roku do 42,6 milionów w 2023 roku). Zatem wdrażanie usług opartych na otwartej bankowości poprawia konkurencyjność banku i może pomóc w utrzymaniu klientów.

Rozwój coraz to nowszych kanałów cyfrowych i aplikacji zmienił sposób, w jaki klienci korzystają z usług i produktów finansowych. Coraz mniej osób odwiedza oddziały banków, a coraz więcej chce mieć dostęp do ich usług w smartfonie lub na innym urządzeniu. Dlatego banki i inne instytucje finansowe muszą się dostosować do oczekiwań klientów i obsługiwać ich za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji i wykorzystywać interfejsy programowania aplikacji (API).

Do stron fintechowych można zaliczyć witryny różnych firm np. tych rozwijających nowe metody płatności, świadczących usługi inwestycyjne i bankowe, oferujących narzędzia służące do zarządzania budżetem domowym i wiele innych. Sporo z tych organizacji stawia na nowoczesny design, mający symbolizować ich innowacyjność. Przedstawiamy wybrane, ciekawe przykłady witryn.

Firmy z sektora finansów — zarówno startupy fintechowe jak i banki czy firmy ubezpieczeniowe — muszą mierzyć się z wieloma trudnościami. Na szczęście, mimo że wyzwań w branży usług finansowych jest sporo, istnieje także kilka skutecznych rozwiązań, które mogą pomóc organizacjom zwiększyć swoją konkurencyjność i wydajność. Przeczytaj nasz artykuł, żeby poznać metody radzenia sobie z problemami, z którymi właśnie teraz może zmagać się Twoja firma finansowa.

Branża fintech jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się. Nowe rozwiązania są cały czas wdrażane w firmach finansowych, w celu zwiększenia ich efektywności. Dowiedz się, jakie trendy w branży fintech wpłyną na przyszłość sektora finansów i w jaki sposób.

MG 1202 Blur

Porozmawiajmy o Twoich projektach