Personalizacja treści na stronach internetowych. Co możesz spersonalizować?

Zapomnij na moment o swoich codziennych obowiązkach związanych z biznesem i spróbuj przez chwilę postawić się w sytuacji klienta, który odwiedza Twoją stronę internetową. Jak myślisz, czego on oczekuje? To trudne pytanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że Twoją witrynę może odwiedzać wiele osób z różnymi potrzebami. A gdyby tak konkretne grupy odwiedzających mogły wejść na Twoją stronę i zobaczyć dokładnie to, czego chcą?

Gdzie umieścić formularz na landing page?

Masz już stronę internetową i zastanawiasz się, jak skutecznie promować swoje usługi i produkty? Planujesz stworzyć landing page albo już go stworzyłeś, ale masz wrażenie, że wciąż jesteś daleko od zrealizowania swoich marketingowych i sprzedażowych celów? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, dlaczego położenie formularza na landing page’u jest istotne i może wpłynąć na Twój sukces.

Dobrze wyglądający blog post to klucz do utrzymania użytkownika na stronie

Wyobraźmy sobie taką sytuację: zrobiłeś gruntowny przegląd literatury, swoją wiedzę przeobraziłeś w dobrze napisany artykuł, który właśnie opublikowałeś w Internecie na swoim blogu i… nic. Nikt nie zatrzymał się na dłużej niż do dwóch pierwszych akapitów, a przecież jesteś ekspertem w tej dziedzinie! Czy wiedziałeś, że 93% najczęściej czytanych postów na Facebooku było opatrzonych adekwatnymi do treści zdjęciami? To się nazywa moc przyciągania!

MG 1202 Blur

Porozmawiajmy o Twoich projektach