Witaj na naszym Blogu. Lubimy tutaj dzielić się wiedzą z dziedzin, które nas pasjonują.

Kategorie
14.11.2019
Firma

5 wykładów, które warto zobaczyć na PHPCon Poland 2019

Konferencja PHPCon Poland 2019 odbędzie się w dniach 15-17 listopada 2019 r. w Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo w Szczyrku. Wybór miejsca nie jest przypadkowy. To właśnie w Szczyrku odbywały się jedne z najlepiej wspominanych edycji PHPCon. Patrząc na tegoroczną agendę, możemy mieć pewność, że będzie to niezwykle ciekawa edycja.

Wspólnie z zespołem Droptica wybraliśmy 5 wykładów, które warto zobaczyć:

09.10.2019
Scrum

My pracujemy w SCRUM, a klient na tym korzysta

Framework SCRUM jest bardzo popularny w branży IT - wykorzystuje się go do zarządzania projektami. 

Droptica jakiś czas temu wdrożyliśmy SCRUM stanowiący podstawowe narzędzie pracy z klientem. W poniższym tekście przedstawię, w jaki sposób tego rodzaju współpraca przebiega i jakie niesie za sobą korzyści dla obu stron.

18.09.2019
Technologia

Przygotuj się na Drupal 9

Już za kilka miesięcy światło dzienne ujrzy stabilne wydanie Drupala 9. Poprzednia wersja 8 ukazała się w 2015 roku. Jej premiera spowodowała wiele kontrowersji wśród dotychczasowych użytkowników. Głównym problemem była skomplikowana ścieżka aktualizacji, wynikająca z dużych różnic w stosunku do wersji 7. Doszło nawet do swojego rodzaju schizmy, gdy zwolennicy Drupala 7 stworzyli osobny projekt Backdrop.

30.07.2019
Biznes & PM

Skróć czas do uruchomienia nowej korporacyjnej strony internetowej

Korporacyjne strony internetowe są niezwykle złożone, a każda ich przebudowa wymaga włożenia naprawdę dużej ilości czasu oraz wysiłku w realizację projektu. Czasem może wydawać się nawet, że zaraz po zakończeniu prac następna przebudowa staje się konieczna niemal natychmiast. Przyjrzyjmy się wspólnie bliżej temu, dlaczego tak się dzieje i co można z tym zrobić.

Projekty stron korporacyjnych trwają zbyt długo

16.07.2019
Design

7 pomysłów na lepszą stronę internetową

Strona internetowa to obok profili w social mediach główne narzędzie marketingowe większości  firm. Bardzo istotne jest to, aby ją nieustannie rozwijać i dostosowywać do biznesowych celów, jakie chcemy osiągnąć. Strona firmowa powinna być efektywnym narzędziem wzmacniającym działania biznesowe, a jej rozwój powinien postępować równolegle z rozwojem naszej firmy.

Porozmawiajmy o Twoich projektach

Napisz do nas