Blog /Droopler

Droopler jest dystrybucją Drupala, zaprojektowaną przez programistów Droptica, do tworzenia stron internetowych.

Oferuje gotową i kompletną witrynę, którą możesz łatwo dostosować do różnych potrzeb biznesowych i efektywnie zarządzać. Zawiera wiele gotowych szablonów oraz komponentów. W tej kategorii poznasz przydatne funkcje Drooplera do budowania profesjonalnych stron internetowych i tworzenia kampanii marketingowych.

Dobrze zaprojektowana architektura naszej strony internetowej to nie wszystko, liczy się również wygląd! Drupal przychodzi nam z pomocą w kwestii szybkiego budowania witryn internetowych. Czy na podobne udogodnienia możemy liczyć przy kreowaniu ich nowoczesnego wyglądu? Opowiemy Wam nieco o przepastnej bibliotece o nazwie Bootstrap, oferującej szeroką gamę gotowych komponentów.

Droopler oferuje możliwość zbudowania profesjonalnej strony internetowej z użyciem gotowych wizualnych komponentów. Ten kreator stron internetowych może być także dopasowywany do indywidualnych potrzeb. W poniższym tekście przedstawimy kilka przykładów stron stworzonych przy pomocy Drooplera.

Optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe to złożony proces składający się z wielu mniejszych i większych działań. Wszystkie mają na celu zoptymalizowanie twojej witryny w taki sposób, aby była lepiej widoczna dla wyszukiwarek internetowych, a tym samym częściej odwiedzana przez twoich potencjalnych klientów. Kluczowe praktyki, które należy w tym celu zastosować, to te związane z technicznym SEO. Wyjaśnimy ci ten proces oraz jego elementy. Pokażemy też łatwiejszy sposób na optymalizację witryny na Drupalu za pomocą narzędzia Droopler.

Nowoczesne strony internetowe stają się coraz bardziej rozbudowane. W pewny momencie użytkownik może poczuć się zagubiony ze względu na dużą ilość treści. Natomiast sama strona zaczyna być trudna w wykorzystaniu. Pojawia się potrzeba stworzenia wygodnej, łatwej w budowaniu i utrzymywaniu nawigacji. Rozwiązaniem, które się świetnie sprawdzi w tym przypadku jest mega menu.

Wirtualna wizytówka, ulotka, ministrona - te wszystkie określenia idealnie oddają charakter i istotę landing pages, czyli stron docelowych lub stron lądowania. Składają się one z kilku poziomych segmentów, w których prezentowane są treści o charakterze reklamowym, zachęcające do kontynuowania zapoznawania się z danym tematem na kolejnych, dedykowanych i pełnowymiarowych stronach internetowych. Sprawdźmy, jakie możliwości daje nam Drupal w tworzeniu tych specyficznych witryn.

Galeria obrazów to obecnie jeden z najczęściej umieszczanych elementów na stronach internetowych. Mówimy tutaj o pokazach slajdów, karuzelach, galeriach złożonych z miniatur obrazów oraz o banerach. Galerie są szczególnie ważne i szeroko wykorzystywane w branży e-commerce, gdzie wizualizacja sprzedawanych produktów musi stać na jak najwyższym poziomie. Sprawdźmy zatem, jakie możliwości daje nam w tej kwestii Drupal.

Praca z multimediami to jeden z obszarów, z którymi muszą sobie radzić duże serwisy internetowe. Kiedy wielu redaktorów przesyła dużą liczbę plików, utrzymywanie porządku w zdjęciach i filmach może stać się trudne i czasochłonne. Drupal posiada kilka sprawdzonych recept na zarządzanie biblioteką multimediów, które przedstawię w tym artykule.

Posiadanie strony internetowej sprawia, że potencjalni klienci szukając danego produktu czy usługi, mogą trafić na naszą ofertę. Jednak dla wielu małych i średnich przedsiębiorstw stworzenie estetycznej, funkcjonalnej i niezawodnej strony internetowej wiąże się z wysokimi kosztami. Można jednak w krótkim czasie zrobić jakościową witrynę bez kodowania i dużych nakładów finansowych. Wytłumaczymy Ci krok po kroku, jak to osiągnąć.

Droopler to dystrybucja na Drupalu autorstwa programistów zespołu Droptica. W wersji 2.1 została do niej dodana integracja z Drupal Commerce, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem i z którego korzysta coraz więcej osób. W połączeniu zaś obydwie dystrybucje stanowią wyjątkowe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą prowadzić sprzedaż online. Poniżej wywiad z Grzegorzem Pietrzakiem, Rafałem Seredą i Jarosławem Bartmanem - kluczowymi członkami zespołu, którzy nad Droopler Commerce pracowali.

MG 1202 Blur

Porozmawiajmy o Twoich projektach