Blog /Intranet

Intranet pomaga poprawić komunikację z pracownikami i pomiędzy nimi, zwiększyć ich zainteresowanie życiem firmy, a także ulepszyć procesy HR.

W tej kategorii dowiesz się, jakie są kluczowe kwestie przy planowaniu nowego Intranetu, w jaki sposób poprawić go pod kątem User Experience oraz jak wykorzystać funkcjonalności, które oferuje Drupal CMS.

Sprawna komunikacja wewnętrzna to podstawa efektywnej pracy każdej organizacji. Bez niej pojawia się chaos, frustracja i spada produktywność. W artykule przedstawię 13 najczęstszych problemów komunikacyjnych w firmach oraz pokażę, jak je skutecznie rozwiązać przy pomocy Open Intranetu, systemu opartego na Drupalu. W artkule wykorzystuję informacje z mojego filmu, który możesz zobaczyć na kanale Nowoczesny Drupal. 

Wdrożenie intranetu to duże usprawnienie dla firmy – pod warunkiem, że projekt zostanie dobrze zaplanowany. W praktyce wiele organizacji mierzy się z podobnymi problemami, które spowalniają prace lub obniżają efektywność systemu. W tym artykule pokazujemy 12 najczęstszych trudności pojawiających się przy projektowaniu i uruchamianiu intranetu. Do każdego z nich proponujemy sprawdzone rozwiązania, oparte na naszych doświadczeniach.

Posiadanie intranetu w firmie przekłada się na wiele korzyści. Platforma pomaga zatroszczyć się o zaangażowanie pracowników, poszerzanie ich wiedzy czy rozwój kultury organizacyjnej. Pozwala także stale usprawniać codzienną komunikację, szczególnie pośród członków zespołów pracujących w trybie zdalnym lub rozproszonym. Co dokładnie może posiadać Twój system intranetowy? Poniżej przedstawiamy listę najczęściej spotykanych i pożądanych funkcjonalności intranetu.

Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w firmie to Twoje zadanie? Do Ciebie należy wymyślanie nowych sposobów budowania relacji z pracownikami i angażowania ich w życie firmy? Podpowiadamy, jakie typy treści warto publikować w intranecie, aby zainteresować użytkowników i wspierać ich pracę. Sprawdź nasze propozycje.

Dobra komunikacja w firmie jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu, ale jak ją zapewnić? Warto przyjrzeć się mniej i bardziej oczywistym dobrym praktykom w zakresie wspierania komunikacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem intranetu. Sprawdź nasze wskazówki.

Nie każda firma posiada narzędzie, które jest chętnie wykorzystywane przez pracowników. Wiele firm kupuje gotowe rozwiązanie dla biznesu i zaczyna je stosować. Nowy wdrożony intranet nie zawsze jednak okazuje się odpowiednim narzędziem dla konkretnej firmy. Alternatywą jest stworzenie spersonalizowanego narzędzia, które rozwiąże określone problemy Twojej firmy i będzie rozwijać się wraz z nią.

Co zrobić, że Twoi pracownicy chętnie korzystali z intranetu? Jakie funkcjonalności powinien posiadać, aby z przyjemnością do niego wracali? W niniejszym tekście przedstawiam kilka propozycji rozwiązań, które mogą przyczynić się do osiągnięcia tego celu.

System intranetowy to genialne narzędzie nie tylko dla kierownictwa, ale również dla działu Human Resources. Specjaliści HR mają tak dużo na głowie, że śledzenie kwestii administracyjnych każdego pracownika to nie lada wyzwanie. Można im jednak pomóc, ponieważ wiele czynności to powtarzające się zadania wymagające odpowiedniej dokumentacji i wykorzystać do tego automatyzację w intranecie.

Intranet zapewnia kompleksowe narzędzia, które umożliwiają usprawnienie działań działu HR takie jak: przepływ wniosków, zapytania, czy różnego rodzaju podania od pracowników. W jaki jeszcze sposób intranet może wspierać dział HR? Szczegółowy opis poniżej.

MG 1202 Blur

Porozmawiajmy o Twoich projektach