Drupal - Audyt SEO

Drupal - audyt SEO

Ponad 30% ruchu na stronie internetowej pochodzi z wyszukiwarki Google.

W przypadku niektórych branż czy stron internetowych jest to nawet ponad 50%.

Jeśli chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, dzięki czemu zwiększysz liczbę potencjalnych klientów, stronę należy zoptymalizować pod wyszukiwarki.

Droptica specjalizuje się w audytach SEO dla Drupala

Programiści często nie przywiązują uwagi do SEO. W Droptica jednak wiemy, jak bardzo ważna jest optymalizacja strony pod wyszukiwarki. Optymalizacja SEO to inwestycja, która bez wątpienia szybko się zwraca.

Realizowaliśmy audyty i wdrożenia audytów na wielu serwisach internetowych opartych o system Drupal w wersji 7 i 8. Wiemy, jak dobrze wykonać audyt oraz w jaki sposób najszybciej wdrożyć proponowane zmiany w serwisie powstałym na Drupalu.

W Droptica mamy specjalny zespół, który nie tylko zajmuje się audytami SEO, ale także śledzi najnowsze trendy i zmiany w algorytmach, aby nasze działania były jak najbardziej skuteczne.

Jak SEO przekłada się na większe przychody?

W przypadku inwestycji w SEO bardzo łatwo obliczyć ROI (return of investment - zwrot z inwestycji). Wystarczy przed optymalizacją sprawdzić ilość leadów pozyskiwanych przez wejścia na stronę z wyszukiwarek i porównać z liczbą leadów po wdrożeniu optymalizacji.

Po wdrożeniach optymalizacyjnych SEO, jakie realizowaliśmy w Droptica zawsze następowało zwiększenie ruchu na stronie.

Zwiększając ruch z Google, zwiększasz liczbę potencjalnych klientów. Jeśli chcesz, aby Twoja firma rosła to optymalizacja strony jest niezbędna.

SEO Audit pyramid list

Przykład wdrożenia optymalizacji SEO

Wydawnictwo WAM

 

Wydawnictwo WAM - a super complex Drupal project

Jednym z naszych klientów jest duże wydawnictwo - Wydawnictwo WAM. Klient posiada sklep internetowy oparty o system Drupal. W ramach prac dla klienta realizowaliśmy audyt SEO oraz wdrożenie zmian proponowanych w audycie. Po wdrożeniu zmian zwiększył się ruch z Google. Konsekwentnie, większy ruch przełożył się na większą sprzedaż.

Co od nas dostaniesz?

Korzystając z Audytu SEO dla Drupala dostajesz rozbudowany raport, w którym znajduje się lista zmian do wprowadzenia na Twojej stronie internetowej.
W wielu miejscach raport zawiera informacje jak najlepiej i najszybciej wykonać zmiany w Drupalu.

Raport to często kilkadziesiąt stron opisujących co należy zmienić, aby strona miała wyższe pozycje w Google.

Robimy to lepiej niż agencje SEO

Specjalizujemy się w Drupalu. Mamy doświadczenie nie tylko w audytach SEO dla Drupala, ale także w budowaniu serwisów internetowych, często bardzo dużych. Można powiedzieć, że znamy Drupala na wylot.

Robiliśmy już wiele audytów i wdrożeń SEO dla Drupala. Mamy wiedzę jak zrobić audyt i jak go szybko wprowadzić do serwisu na Drupalu. U nas dostaniesz nie tylko rekomendacje, ale też opis sposobu szybkiego wdrożenia zmian w swoim serwisie.

Potwierdzeniem naszej wiedzy eksperckiej z Drupala są nie tylko realizacje i opinie klientów, ale również treści na blogu

 

Zobacz kilka przykładowych wpisów związanych z SEO:

Przykładowy raport

Możesz zobaczyć jak wygląda przykładowy raport SEO wykonany przez Droptica. Wystarczy, że wypełnisz formularz, a dostaniesz raport na e-mail.

Co zawiera audyt SEO dla Drupala

Zależnie od wielkości i struktury strony audyt może zawierać od kilkunastu do kilkudziesięciu stron. Audyt to długa lista rekomendacji.
Znajdziesz tam informacje o tym, jak zoptymalizować na swojej stronie m.in. następujące elementy:

 

  • tytuły stron,
  • adresy URL,
  • nagłówki na stronach (H1 - H6),
  • linkowanie wewnętrzne,
  • mapa strony,
  • nawigacja na stronie,
  • struktura strony,
  • stronicowanie,
  • meta tagi,
  • robots.txt,
  • optymalizacja grafiki,
  • przyśpieszenie ładowania strony.

 

Powyższa lista to tylko część możliwych zmian na stronie w celu optymalizacji pod wyszukiwarki. Do każdej strony podchodzimy indywidualnie, wdrażamy najskuteczniejsze metody i szukamy jak największej ilości możliwych zmian do wprowadzenia, aby zwiększyć ruch z Google.

Procedura audytu

Wykonanie audytu to kilka standardowych kroków. Pierwszym z nich jest zawsze wycena.

Wycena jest potrzebna, ponieważ serwisy na Drupalu są różnej wielkości. Mniejsze serwisy wymagają niewiele pracy przy
audycie. Przy bardziej rozbudowanych serwisach, zrobienie dobrego audytu wymaga znacznie więcej czasu.

Cała procedura wygląda następująco:

 

  • Wycena
  • Audyt
  • Raport
  • Opcjonalne wdrożenie rekomendacji

Wdrożenie audytu SEO na stronie

Usługa audytu może skończyć się na przesłaniu raportu. Droptica może także wykonać wdrożenie rekomendowanych zmian na stronie klienta. To idealna opcja dla firm, które nie mają dostępnych dobrych programistów znających Drupala. Droptica szybko i sprawnie zajmie się również wdrożeniem rekomendacji.

Ile kosztuje audyt SEO dla Drupala

Każdą stronę wyceniamy indywidualnie. Najczęściej koszt audytu SEO małego i średniego serwisu na Drupalu wynosi 499 EUR. W niektórych przypadkach koszt może być wyższy.

Co możemy dla Ciebie drobić

Zapytaj o wycenę audytu SEO dla swojej strony internetowej