Blog /E-commerce

Tutaj znajdziesz pomysły i przykłady rozwiązań e-commerce.

Jeśli budujesz e-sklep lub chcesz sprzedawać produkty cyfrowe, pobieralne lub w modelu subskrypcji, podpowiadamy jak tego dokonać z ekosystemem Drupal Commerce.

Integracje płatności ze sklepem internetowym na Drupalu. Design, który wpływa na wzrost konwersji. Wykorzystanie opensource'owego system Sylius do budowy spersonalizowanego e-sklepu. Niezbędne funkcjonalności aplikacji e‑commerce. Albo zwiększenie sprzedaży z urządzeń mobilnych. To tylko kilka z wielu tematów, które tutaj znajdziesz.

Magento to platforma e-commerce, która słynie z wydajności, możliwości dostosowania i bogatego zestawu funkcjonalności. Nic więc dziwnego, że po to narzędzie do budowy swoich sklepów internetowych sięga wiele znanych marek na całym świecie. W tym artykule przyjrzymy się kilku inspirującym przykładom, w których Magento posłużyło jako fundament dla witryny sprzedażowej. Sprawdzimy, jakie ciekawe rozwiązania zostały zastosowane w tych serwisach.

Najlepsze platformy sprzedażowe umożliwiają firmom i indywidualnym sprzedawcom prezentację, promocję i sprzedaż swoich produktów lub usług. Charakteryzują się łatwym dostępem, szerokim zasięgiem i różnorodnymi narzędziami wspomagającymi handel. W tym artukule podajemy subiektywne zestawienie przykładów internetowych serwisów typu marketplace z podziałem na modele biznesowe B2C, C2C oraz B2B, które mogą stanowić inspirację dla budowy własnej platformy.

Czy chciałbyś zaoferować w swoim sklepie internetowym opcję płatności cyklicznych? Jeżeli tak, ten artykuł jest dla Ciebie. Dowiesz się, jak skonfigurować drupalowy moduł Commerce Braintree umożliwiający obsługę płatności za pomocą bramki Braintree, jak powiązać ją z kontem PayPal, a także jak przetestować i z sukcesem uruchomić to rozwiązanie na swojej platformie Drupal do sprzedaży online. 

Samo zbudowanie sklepu internetowego to dopiero początek. Kiedy już stworzysz taką witrynę, musisz zadbać o jej widoczność w sieci, dobre doświadczenia użytkownika i utrzymanie sprzedaży na wysokim poziomie. W osiągnięciu tego wszystkiego pomogą Ci dodatkowe narzędzia e-commerce, które możesz zintegrować z platformą online używaną w Twojej firmie.

W konkurencyjnej rzeczywistości e-commerce, Magento stało się jednym z najlepszych wyborów dla firm działających online na całym świecie. Przykładem jego wyróżniających się cech jest płynna obsługa płatności, którą oferuje. Ten artykuł zagłębia się w złożoność integracji bramek płatniczych Magento, niezbędnego elementu każdego udanego biznesu w internecie.

Dynamiczny rozwój e-commerce w ostatnich latach zmienił oblicze biznesu. Firmy przemysłowe muszą dostosować się do nowej rzeczywistości, w której negocjacje i transakcje są w znacznym stopniu prowadzone w sieci. Rozwiązania e-commerce dla branży przemysłowej mogą zwiększyć rozpoznawalność marki, a także poprawić jej wyniki sprzedażowe i pozwolić na redukcję kosztów. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto rozważyć zbudowanie strony e-commerce dla firmy przemysłowej.

Internet stał się dziś głównym miejscem szeroko rozumianej sprzedaży. Wzrost zapotrzebowania na usługi e-commerce bezpośrednio przekłada się na szybki rozwój tej technologii. To, co było standardem jeszcze dziesięć lat temu, może być już przestarzałe i nieadekwatne w warunkach pędzącego postępu. W tym artykule chcielibyśmy przedstawić jedną z możliwych dróg, którą można obrać przy budowaniu platformy e-commerce oraz korzyści, jakie niesie za sobą podejście headless.

Masz biznes e-commerce w modelu B2B i zastanawiasz się, jakie rozwiązania warto wykorzystać, żeby zachęcić klientów do skorzystania z Twojej oferty? Wdrażanie nowoczesnych funkcjonalności jest niezbędne do utrzymania konkurencyjności i zagwarantowania Twoim klientom dobrych doświadczeń podczas interakcji ze sklepem internetowym. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj najważniejsze trendy e-commerce dla B2B w 2023 roku.

Prowadzenie sklepu internetowego pozwala na łatwiejsze dotarcie do klienta, niż tradycyjne modele biznesu. Jednocześnie konkurencja w świecie wirtualnym jest zaciekła, dlatego trzeba na bieżąco oceniać skuteczność swoich działań i modyfikować strategię. Oto kilka wskazówek dla e-commerce, które mogą pomóc Ci osiągnąć sukces.

Coraz więcej przedsiębiorców próbuje swoich sił w branży e-commerce. Podstawą prowadzenia takiego biznesu jest posiadanie sklepu internetowego. Jak zaprojektować swoją witrynę sprzedażową tak, aby wyróżniała się na tle konkurencji? Przedstawiamy najciekawsze przykłady stron e-commerce oraz wskazujemy najważniejsze dobre praktyki w zakresie ich projektowania.

MG 1202 Blur

Porozmawiajmy o Twoich projektach