Stworzenie sekcji z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ) jest szeroko stosowanym sposobem na wyprzedzenie pytań użytkowników. Ten element jest umieszczany, między innymi, pod artykułami, na firmowych stronach internetowych czy też na różnego rodzaju forach. Popularność tego typu zabiegu pokazuje, że jest to świetny sposób na zwięzłe i łatwe do przyswojenia przedstawienie kluczowych zagadnień.

Droopler jest profilem instalacyjnym Drupala, pozwalającym na szybkie wystartowanie nowej strony. Społeczność programistów, użytkownicy Drooplera oraz specjaliści z Droptica stale wprowadzają udogodnienia, otwierające to narzędzie na nowe możliwości. Jednym z nowszych udogodnień jest umożliwienie tworzenia sklepu internetowego, bazującego na module Commerce w sposób dużo szybszy i prostszy niż wykonuje się to standardowo w Drupalu.

Uaktualnienie oprogramowania pozwala na korzystanie z jego najnowszej wersji, która zawiera poprawki błędów, nowe funkcjonalności oraz łatki bezpieczeństwa. Pobieranie aktualizacji jest ważne, ponieważ pozwala na walkę z długiem technologicznym. Zostanie w tyle z aktualizacjami może doprowadzić do poważnych braków w bezpieczeństwie. Dlatego w tym tekście pokażemy, jak prawidłowo aktualizować stronę w Drooplerze.

Tylko 36.4% zawartości sieci jest we wszystkich znanych językach poza angielskim. Aż 63.6% wszystkich treści jest po angielsku. Jeśli chcesz otworzyć się na nowych odbiorców, a do tej pory teksty na Twojej stronie były pisane w innym języku niż angielski, zastanów się, czy Twoja strona nie potrzebuje wsparcia dla wielojęzyczności. Natomiast jeżeli tworzysz juz treści w języku angielskim, a chcesz wejść na przykład na rynek francuski, wielojęzyczna strona również w tym pomoże.

Blog to część strony, na której twórcy publikują wpisy o określonej tematyce. Może on być odrębną częścią witryny lub też całością zawartości znajdującej się na danej witrynie. Zarówno portale prywatne jak i firmowe często posiadają blogi. Z powodu tej popularności w naszej dystrybucji Drupala Droopler przygotowaliśmy prosty sposób na umieszczenie bloga.

Na naszym blogu znajdziemy wiele postów wprowadzających nas do świata Drooplera, które pokazują, jak w prosty i przejrzysty sposób zbudować stronę wizytówkę. W tym tekście natomiast zajmiemy się jednymi z najistotniejszych rzeczy na tego typu witrynie: menu, stopką i faviconą. Są one jak trzej muszkieterowie i nie należy nigdy lekceważyć żadnego z nich. Dlaczego?

Przez: Konrad Krzak

Droopler jest wszechstronnym narzędziem do budowy stron internetowych opartych o Drupala. W poniższym wpisie zaprezentuję, w jaki sposób stworzyć podstronę kontaktową na firmowej witrynie. Naszym celem będzie zrobienie strony o takim wyglądzie jak w demo Drooplera.

Przez: Piotr Miarka

Tworzenie strony internetowej jest bardzo pracochłonnym procesem. Wymaga dość dużo czasu i zasobów. Jednak osoby, które biorą udział w budowaniu stron i aplikacji internetowych zauważyły, że niektóre elementy czasami się powtarzają. Aby nie wymyślać już istniejących rozwiązań, zaczęły one wyodrębniać powtarzające się elementy jako komponenty. W tym tekście pokażę, w jaki sposób można wykorzystać komponenty na przykładzie dystrybucji Drupala Droopler oraz biblioteki Bootstrap.

Obok podstrony kontaktu, podstrona z ofertą jest jedną z kluczowych części witryny internetowej. Jest ona również jednym z podstawowych elementów skutecznej strony firmowej. Przedstawienie zakresu usług jest zwykle głównym celem jej istnienia. Pokażemy krok po kroku, jak stworzyć stronę z ofertą w Drooplerze - dystrybucji Drupala.

Przez: Piotr Miarka

Strona główna jest najważniejszym elementem witryny internetowej. To od niej zależy pierwsze wrażenie użytkownika, czy zostanie on na stronie, czy będzie zainteresowany ofertą firmy oraz samą firmą. Pokażemy Ci, jak w kilku prostych krokach stworzyć stronę główną, która pozwoli utrzymać uwagę użytkowników.