ecommerce product pages

10 inspirujących stron produktowych z branży modowej

Świat mody jest silnie reprezentowany w branży e-commerce za pośrednictwem ogromnej ilości sklepów online. Marki rywalizują w dostarczeniu stron internetowych, mogących zapewnić wrażenia zbliżone z wizytą w realnym sklepie. Sklep internetowy z ubraniami musi dobrze pokazywać odzież, dlatego kluczowa dla niego jest strona oferująca produkt. W poniższym wpisie prezentuję strony produktowe, które wyróżniają się pod kątem designu i ciekawych rozwiązań wizualnych.

1. www.greats.com

Jeżeli szukacie stylowego obuwia, zajrzyjcie na www.greats.com. Strona produktowa ma tutaj klasyczny układ. Po lewej: zdjęcie produktu z galerią, po prawej: część informacyjna i możliwość zakupu. Nietypowym rozwiązaniem jest pokazanie dostępności poszczególnych rozmiarów. Podczas wyboru rozmiaru, każdy ma stosowną ikonkę oznaczającą dostępność w magazynie. Interesujące jest również umieszczenie pod buttonem zakupu slidera z powiązanymi produktami. Takie linki zazwyczaj stosuje się w niższych sekcjach podstron tego typu. W tym przypadku jest to ułatwione, ponieważ znajduje się dosyć wysoko. Na podstronie znalazło się również miejsce na dodatkowe opisy i zdjęcia pod górną częścią strony. Administratorzy witryny mogą wypełniać pola treścią oraz zdjęciami produktu (najczęściej z modelami i modelkami). Podobać się może neutralna kolorystyka i „oddech” między elementami na podstronie. Strona jest schludna i przyjemna w obsłudze.

greats

2. mosmosh.com

Na stronie mosmosh.com można zobaczyć ciekawy sposób prezentacji zdjęć połączony ze scrollowaniem ekranu. Zdjęcia produktu zmieniają się podczas przechodzenia do niższych fragmentów opisu. Takie rozwiązanie bardzo fajnie się sprawdza i pozwala klientowi kompleksowo zapoznać się z opisem, jak i fotografiami. Miła dla oka kolorystyka w połączeniu z minimalistycznymi opisami tworzą przyjemny efekt.

mosmo

 

3. zalando.com

Tej marki nie trzeba przedstawiać. Zalando jako gigant w e-commerce dysponuje także ogromnym asortymentem, który prezentuje w oryginalny sposób. Na podstronie produktu mamy czytelną w obsłudze galerię zdjęć oraz rozbudowany opis ukryty pod zwiniętymi zakładkami. W Zalando to zdjęcia mają wykonywać główną pracę, dlatego nacisk kładzie się tutaj na fotografie. Na stronie produktu znajdziemy ponadto rozbudowaną prezentację (w formie galerii) innych, podobnych towarów. Jeżeli nie skusicie się na oglądany produkt, może zainteresuje was coś, co podpowie wam Zalando?

Zalando

4. khrio.com

Na khrio.com znajdziecie szeroki wybór obuwia. Minimalistyczna podstrona produktu prezentuje obuwie za pomocą zdjęć pokazujących dużą ilość detali. Poza wyeksponowanymi obrazami zaakcentowana jest cena, nazwa produktu oraz wybór rozmiaru. Strona zachęca do dodania butów do koszyka za pomocą paska z dostępnymi rozmiarami, przyklejającego się do dolnej części ekranu.

Khrio

5. hugoboss.com

Strona marki Hugo Boss obrazuje sprawdzone rozwiązania układu elementów na podstronie produktu. Interesująca jest możliwość zakupu nie tylko wybranego elementu garderoby, ale także skompletowanie całego zestawu, jaki prezentuje model na zdjęciu. Jeżeli oglądacie bluzę, od razu możecie kupić spodnie i buty do kompletu.

boss

6. homeofclassics.sneakerdistrict.com

Nie wszystkie produkty wymagają rozbudowanej prezentacji i rozbudowanych galerii, a szczególnie te, które znają wszyscy, jak na przykład kultowe modele butów Adidas. Na stronie homeofclassics.sneakerdistrict.com znajdziecie minimalistyczną prezentację produktów znanych wszystkim miłośnikom klasycznego obuwia. Spójność i dopasowana kolorystyka powodują, że chętnie oglądamy kolejne modele.

hoc

 

7. nextlevelunique.com

Każda pani, która nie znajdzie sukienki dla siebie w innych sklepach, może zaprojektować swoją kreację w oparciu o dostępne modele krojów. Ta strona produktu to rozbudowany konfigurator z dużą ilością wyboru opcji oraz wygodnym podglądem modelu w 3d. Niejedna kobieta spędzi dużo czasu na wyborze tkanin i fasonów dopasowanych pod własne upodobania i gust.

dsn studio

8. akris.com

Na akris.com strona produktu to minimum treści i maksimum zdjęć. Na tej witrynie zdjęcia są bardzo duże. Dzięki temu możemy przyjrzeć się detalom oferowanych produktów bez powiększania zdjęcia.

akrs

9. hotheadcap.com

Jeżeli szukacie nakrycia głowy, zajrzyjcie na hotheadcap.com. W tym sklepie znajdziecie streetwearową ofertę czapek. Strona produktu składa się, w zasadzie, z dwóch części.: slider ze zdjęciami oraz kolumna z opisem i przyciskiem do zakupów. Tylko tyle wystarcza,  żeby w kompleksowy sposób zaprezentować produkt. Design podstrony produktu jest kontynuacją wyglądu strony głównej, która swoją drogą, również zasługuje na uwagę.

caps

 

10. onsclothing.com

W sklepie z odzieżą dla panów onsclothing.com strona produktu ma klasyczny układ. Na tej witrynie to detale robią wrażenie. Slider z galerią, który po najechaniu kursorem powiększa zdjęcie, sprawdza się bardzo dobrze przy oglądaniu produktu. Pasek z wyborem rozmiaru, koloru oraz dodania do koszyka w nienachalny sposób przykleja się do dołu ekranu. To rozwiązanie nie daje nam zapomnieć, że jesteśmy na stronie sklepu, a każdy produkt możemy błyskawicznie dodać do koszyka.

bar

Podsumowanie, czyli jak powinna wyglądać dobra strona produktowa z ubraniami

Dobra strona produktowa z odzieżą sprawia, że użytkownik może „poczuć” ten produkt. Ważne są zdjęcia ilustrujące detale. Prawie tak, jak w prawdziwym sklepie, kluczowa jest interakcja z produktem. Wiadomo, że ekran to nie przymierzalnia i tej bariery nie przeskoczymy, ale możemy sprawić, że towar będzie dobrze przedstawiony, a po dostawie, nie okaże się rozczarowaniem.

Mając na uwadze te ograniczenia, developerzy naszej agencji drupalowej, mogą sprawić, aby inne aspekty były zrealizowane lepiej niż w tradycyjnym sklepie. Pokazanie dostępności, rozmiarów, powiązanych produktów, jak i ubrania w komplecie z innymi częściami garderoby czy zaproponowanie gotowych stylizacji będą działać zachęcająco.

Skupienie się na produkcie powoduje, że strony produktowe w większości są minimalistyczne i bez krzykliwych kolorów. Biel, jako tło, sprawdza się bardzo dobrze, ponieważ silnie eksponuje zdjęcia.

Mam nadzieję, że przedstawione przykłady stron produktowych będą inspiracją przy tworzeniu i rozbudowie Waszych e-sklepów. Jeśli zatem chcecie zrealizować swoją wizję, zapraszam do skorzystania z naszych usług Drupal commerce.

.