_

Utrzymanie i wsparcie Drupala

My zajmiemy się Twoją stroną internetową lub aplikacją na Drupalu, a Ty zyskasz czas, aby w pełni skupić się na rozwoju swojego biznesu.

Certyfikat Drupal 9 dla programistów od firmy Acquia
Certyfikat Drupal 8 Expert od firmy Acquia
Certyfikat Drupal 8 Site Builder od firmy Acquia
Certyfikat Site Factory od firmy Acquia

Mamy na swoim koncie ponad 50 certyfikatów Acquia i bogate portfolio projektów, co czyni nas sprawdzonym partnerem w zakresie wsparcia i rozwoju Drupala. Nasi specjaliści zadbają o to, aby Twoja strona lub aplikacja internetowa była aktualna, bezpieczna i działała bez zarzutu. A jeśli zechcesz skorzystać z ulepszeń programistycznych, otrzymasz je również w ramach usługi wsparcia Drupala.

Jak możemy Ci pomóc?
drop

Naprawa błędów

Pomożemy Ci w kwestiach związanych z CSS, JavaScript, PHP, Drupalem i innymi. W przypadku wystąpienia błędów lub problemów, reagujemy bardzo szybko. Nasi programiści płynnie przechodzą z realizacji bieżących zadań do naprawy błędów.

drop

Aktualizacja bezpieczeństwa

Regularnie przeprowadzamy aktualizacje rdzenia i modułów Drupala, ponieważ nowe wersje zawierają zazwyczaj poprawki bezpieczeństwa i ulepszone funkcje. Wiemy, jak przeprowadzić nawet najbardziej skomplikowaną aktualizację, aby nie zakłóciła funkcjonowania Twojego biznesu.

drop

Ciągły rozwój strony

Biorąc pod uwagę Twoje aktualne potrzeby, możemy wesprzeć Cię w rozwoju strony internetowej lub aplikacji, poświęcając na to do 150 godzin miesięcznie. W ramach współpracy możemy np. dodać nowe integracje lub stworzyć landing page.

Jak wygląda współpraca z Droptica?

1.

Zapoznaj się z poniższymi planami subskrypcji wsparcia Drupala i wybierz ten, który odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli nie wiesz, na co się zdecydować, skontaktuj się z nami, a pomożemy dobrać model współpracy do Twojego projektu.

2.

Po ustaleniu szczegółów współpracy i dopełnieniu niezbędnych formalności, przeprowadzamy onboarding. Podczas tego procesu analizujemy Twoją stronę internetową pod kątem bezpieczeństwa, aktualizacji i istniejących procedur. Przygotowujemy również bazę do dalszej pracy nad witryną.

3.

Rozpoczynamy realizację usługi wsparcia Drupala. Tworzysz dla nas zadania w Jira, a my analizujemy je i szacujemy potrzebny czas. Następnie przenosimy zadania do kolejki Ready to start i wykonujemy jedno po drugim.

Cennik usług utrzymania i wsparcia Drupala – sprawdź plany subskrypcji

Nazwa

Basic

Starter

Professional

Enterprise

Opłata miesięczna

445 zł

Skontaktuj się

Skontaktuj się

Skontaktuj się

Godziny prac programistycznych w miesiącu

0

20

40

Ustalane indywidualnie

Koszt roboczogodziny po przekroczeniu pakietu

Skontaktuj się

Skontaktuj się

Skontaktuj się

Ustalane indywidualnie

Onboarding (opłata jednorazowa)

1500 zł

1500 zł

1500 zł

1500 zł

Maksymalna liczba obsługiwanych stron

1 (następna strona 200 zł /msc)

1 (następna strona 200 zł /msc)

1 (następna strona 200 zł /msc)

Ustalane indywidualnie

Monitorowanie strony

Tak

Tak

Tak

Tak

Monitorowanie aktualizacji bezpieczeństwa

Tak

Tak

Tak

Tak

1 kopia strony na naszych serwerach (do testowania)

Tak

Tak

Tak

Tak

Wdrożenie zmian na serwer produkcyjny jednym kliknięciem

Tak

Tak

Tak

Tak

Utrzymanie infrastruktury niezbędnej do realizacji poprawek, testów i wdrożeń

Tak

Tak

Tak

Tak

Czas reakcji na zgłoszenia błędów P1

6h

6h

4h

1h

Support 24h (opcjonalny)

Nie

Tak

Tak

Tak

-

Co to jest onboarding?

Onboarding to pierwszy etap realizacji naszej usługi wsparcia Drupala, w trakcie którego:

  • przeprowadzamy audyt bezpieczeństwa strony internetowej i opracowujemy nasze zalecenia dotyczące ulepszeń,
  • wprowadzamy Twoją witrynę do kontroli wersji (jeśli nie znajdowała się wcześniej w systemie GIT),
  • tworzymy kopię Twojego serwisu na naszych serwerach.

Przy okazji kopiowania strony, tworzymy dla niej również osobne środowisko programistyczne. Dzięki temu Ty zyskujesz kopię demonstracyjną swojej witryny, a my – miejsce, w którym możemy dodawać wszelkie wprowadzane przez nas zmiany, abyś mógł je przetestować przed wdrożeniem na produkcję.

Kolejnym istotnym działaniem, wykonywanym przez nas podczas procesu onboardingu, jest tworzenie skryptów do automatyzacji wdrażania nowych zmian na serwer produkcyjny. Czynność ta zajmuje zwykle do trzech dni, ale pozwala zaoszczędzić dużo czasu w kolejnych fazach naszej pracy nad stroną.

Jak działa usługa wsparcia Drupala?
-

Dodajesz zgłoszenia w Jira.

-

Tworzymy kolejkę zadań do wykonania w ramach naszej współpracy.

-

Liderzy techniczni analizują zadania i szacują czas potrzebny na ich realizację.

-

Kiedy zadania są sprecyzowane i oszacowane, trafiają do kolejki Ready to start.

-

Staramy się łączyć zgłoszenia dla jednej strony w większe grupy, aby skrócić czas i zredukować koszt ich wykonania. 

-

Kiedy poszczególne zadania zostają wykonane, przeprowadzamy wewnętrzne testy.

-

Prosimy Cię o weryfikację wprowadzonych zmian na serwerze demonstracyjnym.

-

Po uzyskaniu Twojej akceptacji, wykonujemy wdrożenie na serwerze produkcyjnym.

Powyższy proces obejmuje regularne zadania w ramach współpracy. W przypadku sytuacji awaryjnych reagujemy natychmiast. Jeśli planujesz wprowadzenie większych zmian w witrynie (np. utworzenie nowego landing page’a), prosimy o informację z odpowiednim wyprzedzeniem, abyśmy mogli dostosować wielkość zespołu do wymagań projektu.

Planujesz większy projekt?

Wsparcie Drupala z Droptica to:
-

Ponad 10 lat doświadczenia w pracy z Drupalem.

-

Dedykowany zespół Drupal Support, który można rozbudować w razie potrzeby.

-

Ponad 50 zaangażowanych pasjonatów Drupala.

-

Całodobowy system automatycznego monitorowania strony.

-

Monitorowanie aktualizacji zabezpieczeń, szybka reakcja i wdrażanie nowych aktualizacji.

-

Sprawdzony i klarowny proces wsparcia oraz utrzymania Drupala.

-

Duże doświadczenie we współpracy z firmami różnej wielkości i z wielu branż.

-

Automatyzacja procesów programowania i testowania (Visualception, Codeception).

-

Wysoka dbałość o jakość kodu strony (przegląd kodu, pull requests w GIT).

 

Co mówią o nas klienci?

Droptica realizuje wszystkie zadania na czas i w ramach założonego budżetu, zapewniając doskonałą komunikację. Zespół jest responsywny, dostępny i gotowy do analizowania oraz rozwiązywania problemów.

CEO Agencji Marketingowej

Przeczytaj więcej o wsparciu i utrzymaniu Drupala na naszym blogu!

Przeczytaj nasze artykuły o procesie wsparcia Drupala oraz wskazówki dotyczące utrzymania witryny na Drupalu.

Co możemy dla Ciebie drobić

Potrzebujesz doświadczonego zespołu wsparcia Drupala?